مهربانو

طبقه بندی موضوعی

امروز برای دستم وقت دکتر داشتم .

بابا صبح اومد از بیمارستان منو برد خونه مون.

بعد حدودای ۸ با ر. م رفتیم که بریم بیمارستان معیری تا دستمو نشون بدم.

بیمارستان خیلی شلوغ بود.

به ر.م گفتم : شما برو به کارت برس.

رفت سر کار.

تا حدود ۱۰ و نیم کارم طول کشید. 

دکتر فیزیوتراپی برام نوشت.

ان شا الله رفت برای خرداد. ش.ایموجی_مناسب

هنوز گاه گداری شونه و بازوم درد میگیره. مخصوصا وقتایی که کار زیاد انجام میدم.

تو راه برگشت به خونه دلم بستی دبل چاکلت میخواست.

رفتم سوپر ولی با دیدن ترامیسو نظرم عوض شد. 

یه ترامیسو ، یه دوغ آبعلی و یه چیپس ماست و ریحان خریدم و رفتم خونه.

ناهار چیپس و یه کم دوغ خوردم.

موبایلمو‌گذاشتم روی هواپیما و خوابیدم.

یه بار با اومدن گل پسر از خواب بیدار شدم ولی از جام بلند نشدم.

گل پسر که رفت دنبال گل دختر تا از مدرسه بیاردش پا شدم و نماز خوندم.

بچه ها اومدند و یه کم با گل دختر سرود روز معلم رو تمرین کردم.

 

...

 

عصر موبم رو از حالت هواپیما درآوردم و فهمیدم مامانجون امشب هم بیمارستانه.

هموگلوبین خونش کم شده بوده و دو واحد خون بهش زدند.

غروب اومدم بیمارستان و شیفتمو از داداش تحویل گرفتم.

مامانجون دیگه کلافه ست.

دوست داره بره خونه.

 

...

 

فرشته (هم اتاقی مامانجون ) هم همه ش میگفت بریم خونه دیگه.

حوصله ش سر رفته. انگار یه هفته ای هست که بیمارستانه.

بهش گوشیمو دادم که کندی کراش بازی کنه ولی انگار حوصله شو نداشت.

میخواستم براش بستنی بخرم ولی

 پرستار گفت بخاطر جراحت روده ش نمی تونه چیزی بخوره.

هر وقت ناله میکنه مادرش میگه:

خدا رو شکر کن زنده ای و نفس میکشی.

 

...

 

حوصله اینستاگرام و پینترست رو ندارم.

صفحه کاری هم فعلا مسکوته.

شونه م درد میکنه.

امشب پیش مامان جون هستم و صبح برمیگردم خونه.

 

...

 

پ ن : نگا به گزارش نویسی این روزام نکنیدا از بیکاری تو بیمارستانه🙄

پ ن : میخواستم در مورد سفر شمال بنویسم

 ولی انگار موقعیتش نبوده و نشد که بشه😏

 

مهر بانو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی