مهربانو

طبقه بندی موضوعی

ر.م دیشب برای یه ماموریت کاری رفت تا حدود حداقل یک هفته دیگه.

صبح ظرفای کثیف رو از تو سینک برداشتم و گذاشتم تو ماشین ظرفشویی

یه لیوان مونده بود که دیگه تو ماشین جا نشد

برداشتم بشورمش که …

یهو دستمو برید

و چه بریدنی که فهمیدم خیییلی عمیق و زیاد بریده

فوری گل پسر رو صدا زدم تا چسب بیاره

دستمو زیر شیر آب محکم فشار میدادم و خونش بند نمیومد

بهش گفتم ده تا دستمال کاغذی بیار

اول دستمو پیچیدم تو دستمال ها یه کم خشک بشه

یه کم که گذشت  دستمالها رو برداشتم و دو تا چسب روش زدم

جلوی خون ریزی گرفته شده بود

ولی میدونستم بخیه میخواد

صبر کردم تا بسته ای که قرار بود پیک بیاره برسه بعد برم درمانگاه

یه کم خیاطی کردم تا بسته رسید

بعد چسبا رو باز کردم ببینم چجوریه

درد و سوزش نداشت ولی خون روش خشک شده بود و انگار دهنش باز بود

ترجیح دادم برم بخیه بزنن

گل پسر اصرار داشت باهام بیاد ولی گفتم تو این وضع کرونا لازم نیست

ضمن اینکه گل دختر هم تنها بود

به هر حال رفتم درمانگاه

گفتم دستم بریده و احتمالا بخیه لازم داره

گفت برو اتاق جراحی تا دکتر بیاد ببینه

اول پرستار اومد دید و گفت هزینه ش حدودا ٢٥٠ هزار تومن میشه

مشکلی نیست؟

گفتم نه 

بعد زخم رو شستشو داد و آمپول بی حسی زد تا دکتر بیاد

روی تخت دراز کشیدم تا دکتر اومد و ٨ تا بخیه ناقابل مهمونم کرد

بعد رفتم طبقه بالا منتظر شدم تا نوبتم بشه و برم پیش دکتر نسخه مو بپیچه

بعد از نسخه رفتم داروخانه آمپول و داروها رو بگیرم

آمپول کزاز نداشتند

دوتا داروخانه دیگه هم رفتم نداشتند

گفتند برو هلال احمر

رفتم اونجا و خدا رو شکر داشتند

دوباره برگشتم درمانگاه و آمپول زدم

بعدشم اومدم خونه

درد دستم تازه داره شروع میشه

 

پ ن : به بچه ها سپردم به کسی نگن چی شده 

پ ن : تنهایی ام را با کسی قسمت نخواهم کرد / یکبار قسمت کردمش چندین برابر شد

 

#درخانه_بمانیم

 

 

 

مهر بانو

نظرات  (۱)

مهربانیو 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی