مهربانو

طبقه بندی موضوعی

چند روزه که دارم سعی میکنم به خودم انرژی مثبت بدم

خودمو خوشحال کنم و خوشحال نگه دارم

کت و دامنی رو که سفارش گرفتم دارم تموم میکنم  و به زودی مشتری باید پرو کنه

هنوز حس سنگینی دارم

این روزا برعکس این سالهای اخیر دارم دوباره به طرف شعر خوندن کشیده میشم

حس شاعرانگی م بیشتر شده

هنوز تو یه برزخ خاکستری میشینم و خیلی چیزا رو مرور میکنم

سخته …

 

پ ن : 

من آن روحم که در بند تنی افسرده افتادم

که تا کی مرگم از زندان غم آزاد خواهد برد 

محمدرضا طاهری

 

 

 

مهر بانو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی